martes, septiembre 18, 2007

re-inventa letoy: loviworld

Thanks to LoviWorld for his ‘re-create letoy’ work.

*What music forms the soundtrack of your life? When i'm drawing i always listen Sigur Rós, it inspires me in anytime!
* Pixel or Pencil. 90% pencil and 10% pixel is more genuine for wath i do.
* Your favourite cartoons are… all cartoons from Disney!
* Sushi or hamburger. Sushi, no doutb.
* You are happy when you are… creating my LoviWorld and when i´m with the people that i love...


++++ español ++++


Muchas gracias a LoviWorld por su ‘re-inventa letoy’

* La banda sonora de tu vida sería… cuando estoy dibujando siempre escucho a Sigur Rós, me inspira en cualquier momento.
* Ratón o lápiz. 90% lápiz y 10% ratón es lo mejor para lo que hago.
* Tus dibujos animados preferidos son… todos los dibujos animados de Disney!
* Sushi o hamburguesa. Sin duda, sushi.
* Eres feliz cuando estás… creando mi LoviWorld y con la gente a la que quiero…